Granen Står så Grön och Grann i Stugan! Tralala tralalalala tralalalalalalalalaaaa!



Min julgran, som jag hittade delar av på trottoaren sent igårkväll. Personligen tycker jag att jag gjorde julgransförsäljaren en tjänst. Nu slipper han ju städa upp efter gårdagen!








Den är inte stor, men den är fin, och framförallt så luktar den gott!







Mr. Hanky the christmas-poo från South Park är med bland pyntet såklart,
han fick sitta i badrummet. Jag tyckte han passade in där...








Och såklart, den årliga traditionen, chokladkalendern. Den godaste chokladen!





Nu ska jag återgå till min bok "Vad är queer". Den är intressant... Och så ska jag försöka besvara mina frågor på hemtentan. Exakt 4000 ord ska den vara. Inte mer. Inte mindre. 4000. Fyra tusen. Det är noga. Viktigt.

Sedan ut på stadens vilda gator för att göra som alla andra i denna stad idag, handla julklappar!

På återseende.
God Jul!

Kommentarer
Postat av: Marika

va mysigt du har gjort med allt pynt!granen var klockren, se upp så du inte snubblar över den när du o jesper dansar juldans! =) jag tror jag har löst den mystiska gåtan med det okända pepparkaks djuret, tror bestämt att det är en känguru, det du!=) nu ska jag också ut och handla julklappar! so long!

2008-12-15 @ 13:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0