Happy Birthday to meee...

Det där kändes lite smått ensamt, att säga Happy Birthday till sig själv i all sin ensamhet. Jag är inte van vid att spendera några timmar själv på självaste födelsedagen. Jag hör ju till den skaran som fortfarande anser födelsedagar vara ganska big deal. Men faktum är att idag på min egna fina födelsedag så måste jag vara ensam i hela 2 timmar. Detta på grund av tågresan hem. Min älskade J har skola till 16.00 idag och jag ville irvigt hem och bli firad tidigare, så vi tog varsitt tåg hem till hemstaden. Och just precis nu i skrivandets stund befinner jag mig på tåget. Datorn måste ju följa med hem så att jag kan plugga över jul, och eftersom jag har trådlöst bredband på usb så slog den briljanta idén mig; att ta upp datorn på tåget för att bedriva tiden!

När jag kommer hem blir det fika, kaffe och alla kakor mamma har bakat inför jul (det är en av fördelarna med att fylla år precis före jul, kakor!). Senare ikväll kommer killen J och då blir det färska räkor, avocado, ost, vin och så. Man får ju passa på att önska det man själv tycker är för dyrt för att köpa annars. Utöver det så blir det nog ganska slappt idag, himla skönt faktiskt. Men senare ikväll ska vi spela spel, det har jag bestämt. Jag älskar att spela spel!!

Annars innan julafton ska jag passa på att leka med familjen och kompisarna som jag längtar efter. Till och med världens bästa Ida ska jag träffa, och det är inte varje dag, det var nog senast i somras befarar jag. Det är inte okej att man inte träffar en så underbar kompis så sällan! Men nu ska vi leka :)

My god, om 6 dagar är det julafton, I can't belive it. Jag hör ju även till den skara av människor som tycker att julafton är en very big deal. Och detta inte på grund av julklappar. Jag bara älskar aaaallt som har med julen att göra, och julafton är så himla myspys hos familjen Gustafsson så man vill aldrig att den ska ta slut.

Nu ska jag vara lite intellektuell också och läsa tidningen.

So long så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym



GRATTIS på födelsedagen vännen min! Önskar jag kunde vara på plats och hurra för dig ;)



Vad gulligt du skrivit förreste, jag blir alldeles rörd.. Det ska bli så roligt att ses i jul, jag längtar!



Ha nu en toppenmysig afton så hörs vi i helgen, och ses!! :D

2008-12-18 @ 19:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0