"En grekisk man gick vilse på Hannovers flygplats"

Jag läste en artikel på Aftonbladet igår. Jag kan inte låta bli att skratta.


http://www.e24.se/lifestyle/klacksparkar/artikel_845633.e24?offset=18&maxcount=3#articlecomments


Det väcker SÅ många frågor. Alltså... hur är det möjligt??! Troligtvis finns det väl någon bakomliggande orsak som skvallerblaskan Aftonbladet som vanligt inte skriver ut. Men ändå! En vecka?! Okej, grekiska är inte likt något annat språk, det är inte många i övriga världen som kan grekiska, och mannen ifråga kanske inte kan engelska. Uppenbarligen är han lite amish och äger inte heller en mobiltelefon. Men på en flygplats finns det väl telefoner att låna? Det rör sig ganska mycket folk på stället, varav kanske 98% äger minst en mobiltelefon. Har människan varit där en hel vecka måste han ju köpt frukost, lunch och middag varje dag, därmed måste han haft pengar till någon slags mynttelfon. Och har han någon rejäl personlighetsstörning eller mental sjukdom så borde man inte släppa iväg honom ensam på en resa. Hallå!! Informationsdisk!! Tydligen ska Hannoveras flygplats vara väldigt liten dessutom. Jag börjar bli misstänksam, det är något lurt med det här.. Är det ett skämt? Jag är nästan sömnlös på nätterna efter denna artikel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0