En liten fundering...

Nu har jag gått och funderat på en sak i ett dygn ungefär. Utan att försöka ta reda på det. Det här med att rysa... När det går en rysning genom hela kroppen... Vad i hela fridens namn är det som försiggår egentligen??! Ibland ryser man av obehag, ibland av välbehag. Ibland ser man till och med på armhåret attman ryser. What's going on? Jag vet inte om detta är någon slags baskunskap som jag borde kommit ihåg från Fredrik Bergmans fysik-lektioner på högstadiet. Om någon har en susning om hur det ligger till vore jag jätteglad om jag blev informerad. Jag kan inte sluta fundera. Ibland kan man ju till och med framkalla en rysning själv. Det är lite det som gör det till ett mysterium tycker jag. Hmmm....

Nu ska jag pyssla! Har ju fått i uppgift att göra fint till dopet som infaller på lördag. Så nu ska jag börja. Har inhandlat rosa saker på både Party Store och Panduro!

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0