Halloweenfesten

Såhär blev resultatet på Halloweenfsten i lördags!




Notera mina stiliga huggtänder

Tyvärr fick jag ingen bra bild på mina vackra vingar som jag pysslade ihop alldeles själv. Jag är stolt över min pysslighet och vad jag lyckades åstadkomma utan sykunskaper och symaskin. Jag köpte en bit svart tyg och klippte det till vingar som jag för hand sydde fast i nacken på ett svart linne, och tog sedan ett par svarta benvärmare som jag satte på handlederna, och sydde fast spetsen av vingarna där. Sedan var det bara att flaxa och hux flux så tog folk fel på mig och en fladdemus!

Andra karaktärer som visade sig på festen var en vampyrinna, scar face-gangster, några pirater, städerska, skotte i kilt, och ett par araber. Tack vare "arabernas" skräckinjagande framtoing fick vi gå före i kön på krogen utan att betala entré!

Kommentarer
Postat av: Idis

Vad fiiiin du var vännen! Önskar att jag hade varit med!!

2008-11-03 @ 17:45:47
Postat av: Fröken P

Damn girl! Råsnygg makeup!!

2008-11-03 @ 19:29:11
Postat av: Mam

Snyggt gumman. Förstår att ni hade kul. Kram !!

2008-11-04 @ 09:19:38
Postat av: Elin

Läckert!

Betala entré, vem gör det liksom? ;P..

2008-11-04 @ 15:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0