Hem i helgen!

Nu har jag bpkat en tågbiljett för hemfärd till Örebro i helgen. Det ska bli jättemysigt att komma hem och bli omhändertagen, få lite god mat och umgås med alla där hemma. På fredag blir det Idolkväll med lite vin med mina kära vänner, på lördag blir det nog familjen som står i fokus. Och Kissen! Det ska bli jättekul att träffa min älskade katt igen. Det är inte alla som förstår mina känslor för den lille hårbollen med morrhår, men jag längtar verkligen jättemycket efter honom :)

Se bara hur söt han är!


Nu ska jag springa till bussen, har skola mellan 12-17 idag.

So long!

Kommentarer
Postat av: Idooo

Hoppas att du får en supermysig helg hemma i Örebro vännen! Önskar att jag också kunde åkt hem! :)

2008-11-11 @ 20:21:32
Postat av: Mams

Det ska bli så mysigt Vi ska verkligen vara med varandra Det var så längesedan du var hemma och bara kopplade av. Kram älskade Jossan

2008-11-11 @ 20:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0