Josefine, the Godmother

Nu är jag hemma i Stockholm igen efter att ha varit hemma i Örebro på en lång-weekend. Det är kul att ha t vå ställen att kalla "hemma".

I lördags fick jag en förfrågan om ett riktigt hedersuppdrag. Min älskade broder med sambo frågade om jag vill vara gudmor åt lilla Leia. Om mindre än 2 veckor ska jag nämligen hem till Örebro igen för att gå på dop för den lilla minimänniskan. Självklart svarade jag ja. Och varför just jag fick hedersuppdraget kan nog ha att göra med att jag redan innan hennes ankomst lovade att jag ska inbringa alla rosa och flickiga element i hennes liv, såsom rosa hårsnoddar, hårspännen, hennes första läppglans, My Little Pony, och hon ska till och med få låna min rosa Barbie-bil.

Och på dopet som ståndar nästa helg har jag fått den fantastiska uppgiften att göra fint på borden med lite allt möjligt pyssel! Weeeei! Så imorgon blir det en tripp till Panduro (ungefär som Idé & Hobby i Örebro fast såklart mycket större!) Hurra vad kul det ska bli, jag älskar att pyssla.

Hej sålänge

/The Godmother

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, vi har också Panduro, ute på vårt fina nya Marieberg ;P

2008-11-18 @ 15:51:24
Postat av: Reeeeeeeeeen

Jag tycker du ska gå till Party Shopen istället... för DET finns inte i Örebro iallafall.. hihi!

2008-11-18 @ 20:27:22
Postat av: Josefine

Jag hänger inte med i svängarna, det händer så mycket i Örebro nu för tiden ;)



Ja jag ska gå till PartyShopen också, där ska jag köpa rosa konfetti hade jag tänkt :) Sen ska jag säga "De här är från Party Store, slå det om ni kan!"

2008-11-19 @ 09:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0