Mindre klantighet på mataffären

Ibland måste man ju bjuda på sig själv...

Igår var jag och J på en stoooor mataffär på Fridhemsplan som heter DagsLivs. Jag var på lite sådär busigt humör som man kan vara ibland, och är J stod och grävde efter en fin rödlök så såg jag en låda med världens kanske största, troligtvis muterade gul-lökar. De var alltså större än riktigt stora apelsiner. Enorma. Allihopa.


"Det här blir kul" tänkte jag, tog upp två stycken och satte dom i brösthöjd på mig själv och sade lite för högt "Kolla vilka shyssta lökar!". Tyvärr hade J redan hittat sin rödlök och börjat gå iväg, så mitt skämt blev istället riktat mot en annan man, några år äldre, som jag dessutom råkade knuffa till lite samtidigt.

...Klumpigt va?

Kommentarer
Postat av: Idis



HA HA HA!!! Vad jag saknar dig gumman! :D

2008-11-10 @ 16:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0