Shakes n' Stuff

Äääntligen är det slutet av torsdagen, vilket betyder att det bara är fredag-arbetsdag kvar innan det är helg. Jag har inte haft någonting att göra idag från klockan 13. Man blir lätt rastlös. Särskilt när det är gassande sol utanför fönstrena. Men jag tänker inte låta arbetslivet vinna över mig inte, jag ska lägga mig på gräsplätten när jag kommer hem, strax efter fem och hoppas att solen fortfarande bränner huden. Nu är jag nämligen vinterblek igen pågrund av innesittande på vardagarna och skitväder på helgen. Hur vet man att man är blek då? Jo, handryggen har nästan samma färg som handflatan, huuuu.

Jag längtar massor till imorgon för då kommer min spjuver hem igen efter att ha varit i Örebro sedan i tisdags. Så i helgen ska vi ha en J & J- helg! En enda sak har jag planerat in (förutom att dricka vin, äta god mat, vara i solen och känna mig ledig). Vi ska besöka ett ställe på söder som heter "Shakes n' Stuff". Alltså jag säger bara kolla in hemsidan:

http://shakesnstuff.com/

Wow, eller hur?! Jag vet inte hur jag ska kunna välja! Det killar i smaklökarna bara när jag tänker på det! Dit SKA jag i helgen!

Kommentarer
Postat av: RJ

Sweet Jeeeesus!!! Dit SKA jag också nån gång. För bövelen, varför har ingen kommit på detta tidigare :P



Övertala din karl nu och kom på festen!!



PUSS&KRAM

2009-08-07 @ 15:42:42
URL: http://karolinefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0