Såja

Jag ville bara berätta att nu är jag gladare (inte på hissen, men i allmänhet) för nu slutar jag om 50 minuter och då har jag bara 2 halva arbetsdagar kvar på detta ställe. På fredag är jag nämligen ledig! Wohooo!

I eftermiddag ska jag hämta vovven igen och ta en lång promenad i solen med honom och J, så nu känns allt bra. Trots hans varma kluttar som släpps efter honom så tycker jag ju såklart väldigt mycket om honom. Vem kan motstå de hundögonen liksom? För er som vet vad Star Wars är så ser vovven ut som en sån där björn som bor i skogen.

Utöver dessa positiva aspekter så har jag dessutom hemmagjorda negerbollar i kylen som snällt väntar på mig. Tänk vad mycket lite onyttiga härliga ingredienser kan göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0