Gäääsp... Eller morr?

Jag ber om ursäkt för mitt kassa morgonhumör. Jag insåg idag att jag på morgonkvisten är en sådan där människa som jag i vanliga fall ogillar. Men jag skyller allt på att jag inte är någon morgonmänniska. Inte alls faktiskt. Snarae en trogen anhängare av anti-morgonrörelsen. Jag insåg detta när jag kom på mig själv med att vara irriterad på typ alla människor jag såg i morse. Jag blir på morgonen irriterad på de som går långsamt framför mig, på de som trängs, på de som luktar illa, och på de som tar upp för mycket plats på sätet. Trots att jag själv tränger mig före de som går långsamt, och trots att jag själv uppenbarligen går för långsamt för de som tränger sig förbi mig. Men illa luktar jag nog aldrig, och jag tar inte upp mer plats än min egen sits tillåter. Men ändå, vilken dålig människa jag är! ...Eller nej nej nej, dålig morgonmänniska! Jag är jättesnäll när jag är ute bland folk när jag har vaknat till lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0