...och 10 poäng går till... Idag!

Wohoooo idag är nästan min sista dag här i receptionen! Hurra för mig! Jag slutar klockan ett och då blir jag upphämtad av My Love för att åka till hans föräldrars sommarstuga över helgen! Så himla lycklig är jag över detta, jag ska vara ledig i mer än 2 dagar och bara chilla! Jippieee! Sedan ska jag bara jobba på tisdag nästa vecka, sedan kommer jag vara ledig (läs arbetslös) i flera dagar. Men som jag berättade tidigare har jag fått ett tillfälligt jobb som HR-assistent under 3 veckor. Det går bra nu, kompis det går bra nu.

På lördag är en stor dag, då ska svärföräldrarna och mina föräldrar slutas samman i the somamrstuga! Vuxenpoäng och seriöspoäng till oss, eller hur?

På vägen till Utanför-Hallsberg-som-ligger-utanför-Örebro ska vi stanna i Vingåkers Factory Outlet, mycket underbart känner jag, jag hoppas på att fynda något äckligt billigt.

Nu slutar jag om 2 och en halv timma, och innan det ska jag få massage av företagets massör! Yeeeah, life is good just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0