God Moooorning...

...som min nya alarmsignal med John Legend lyder. Sjukt bra kille det där. Ett tips om man ska ladda hem musik, lagligt såklart.

Jag ska om ca en halvtimma åka till söder för att jobba, och jag är skiiiittrött! Hoppas att jag vaknar snart. Ytterligare ett störningsmoment är att jag tror att en nedrig visdomstand håller på att envisas och vill fram. Jag behöver inte den, jag är redan tillräckligt vis tycker jag.

Som Carola brukade sjunga i en av mina favoritlåtar när jag var liten (numera är hon en av mina anti-favoritmänniskor): "Det regnar här i Stockholm idaaaaaag". Ett riktgit pissväder är vad det är just nu. Usch och fy. Men en rolig dag stundar ändå. Lunch och stadspromenad med Elin och lite kalasigheter ikväll.

Nu övergick regnet till snöblandat regn, det bådar gott. Det blir nog en bra dag det här!

Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Storebror Acke

Det enda som fattas i melodifestivalen är Carola. Det blir så tomt utan henne på något sätt. Hon är verkligen bra!

2009-02-07 @ 11:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0