Brrrr

Tjohoo Jippie! Måndaaaag! Hurraaa! Nej, jag skojade bara. Men faktiskt så ligger en rolig vecka framför mig nu. I alla fall slutet av veckan. På torsdag kommer min kära mor och hälsar på mig, så vid torsdag lunch blir det helg! På fredag eftremiddag åker jag med mamsen hem till Örebro och håller till där över helgen.

I lördags var det kallt! Efter en hemlagad Alla Hjärtans Dag-middag med champagne och vin for jag och min käraste till Nordic Sea Hotel för att besöka den beryktade Isbaren. Det var vi och japanerna.









Okej, jag vet att jag ser ut som ett litet barn som nästan håller på att dö av lycka och skratt av att pilla på is-lampan. Ta det med en nypa salt, en bild blir ju alltid lite roligare om man låtsas vara lite smått efter... som i detta fall.

Igår var det bio på schemat, en uppföljare som sagt på Rosa Pantern med Steve Martin. För den som anser sig själv ha en rolig humor så tipsar jag starkt om att se alla Rosa Pantern-filmerna med Peter Sellers från förr (tror den första gjordes 1963 eller något). Igår rann det tårar av skratt, jag höll nästan på att trilla av stolen. Sjukt rolig film. Men kanske bara om man sett de tidigare filmerna.



Här är en trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=djG98g9Hgik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0