Är det sommar nu?

Varmt välkommen min älskade sol. Som jag har längtat efter dessa strålar. Igår passade jag på och låg ute i solen efter jobbet med min nya bok, även den skriven av Neil Strauss. Denna gång är det Marilyn Mansons biografi, en mycket udda människovalp. Trots att jag aldrig lyssnat på en enda låt av honom ville jag ändå läsa boken, jag vill liksom se vad som är myt och inte. Boken heter "Den långa vägen ut ur helvetet" för den intresserade.

I eftermiddag bär det av till Örebro, jojomensan. Denna gång får jag åka med brodern i bil, vilket jag uppskattar. Ikväll blir det grillning och slappning med familjen och imorgon blir det grillning och kalas med mina lekkamrater, följt av utgång är tanken. Jippie, det var så roligt förra gången jag var hemma så det ser jag fram emot!

Här ska ni förresten få se mina fina pappersfigurer jag så varsamt har vikt här på jobbet när jag har haft lite dåligt med sysslor:




Mest nöjd är jag över den rosa kaninen som man skulle blåsa upp när den var färdigvikt. Grodan kan hoppa om man petar den på grodstjärten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0