Det här håller inte

Vafaan... här har jag jobbat hela veckan (okej fram till 13, men ändå) och det har varit strålande sol och nästan 30 grader varenda dag. Så blir jag ledig i 2 fjuttiga dagar (jag är pro tre dagars helg) och då ska det spöregna och åska konstant. Skiiiiit också. Jag blir nästan lite sur. Det värsta är att jag vet inte vem jag ska bli sur på. Polman? Eller vad-han-nu-heter på TV4-vädret som alltid kastar sin fjärris så käckt när han presenterat vädret? Åååå vad tråkigt. Jag. Blir. Så. Trött. På. Sverige. "Man ska vara glad för det lilla", hah pyttsan. Det här håller inte längre.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Josse!Han heter Anders Nylund,hahhaha.

2009-07-05 @ 00:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0