Nananinanana (mel. boktipset)

Ibland får man tänka till lite... Så för att jag ska få boktips av er så ska ni få några av mig :) Det är ju så härligt att läsa bok på sommaren, erkänn!

"The Dirt" av Neil Strauss tycker jag att man ska läsa. Det är en sex, drugs and rock ´n roll-bok om "Världens mest ökända rockband" Mötley Crüe. En av de bästa böcker jag läst på länge, den fick mig till och med att börja lyssna deras musik!

En annan bok jag kom över av någon anledning för några veckor sedan heter "Om det ändå vore sant" och är skriven av Marc Levy. Egentligen var boken lite smålarvig, ni vet sådär lättläst, enkel och simpel. Men ibland är det ju lite småmysigt med sådana böcker, den var ändå söt. Och innan jag läste den var jag för dödshjälp men efter att ha läst denna bok med en hel del fiktiva inslag så vet jag inte längre hur jag ska förhålla mig till frågan... intressant, eller hur? Därför tipsar jag om den, det var en lättsam bok med ett fint litet budskap.

"Att älska som en porrstjärna", även den av Neil Strauss kan jag även rekomendera. Det är en självbiografi om Jenna Jamesson, myyyycket läsvärd bok.

Nu har jag gett er 3 tips, så nu är det fritt fram för er att ge mig boktirre!

Hej svej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0