Onsdag.. lill-lördag? Eller kanske hem och sova?

Idag har arbetsdagen sett ut följande:

Förmiddagen: Lots and lots to do. På vippen till kaos p.g.a. irriterade människor, 200 miljarder papper och 18 krångel i timman.
Eftermiddagen: Nästan ingenting att göra. Istället har jag blivit nörd och spelar spel på internet.

Men idag hände något fantastiskt men som för er andra är totalt ointressant: Vi fick ääääntligen ett vindförråd. Erkänn att ni blir lite glada för min skull, för nu kan jag röra mig i hemmet utan att snubbla på golklubbor (som gör ont att få i pannan om man gör ett typiskt Cluessau- eller Långben-snubbel), kartonger eller påsar. Jippie!

Förutom att jobba har jag inte gjort mycket denna vecka förutom att tittat på So You Thing You Can Dance, som gör att jag förbannar mig själv att jag inte ville lära mig dansa när jag var liten. Nu är det lite sent, jag är redan fladdrig och ograciös och tror det är omöjligt att åtgärdas.

I helgen kanske det blir Örebro igen, det verkar som att ni töser där hemma är upplagda för fest :)

Nu slutar jag om en kvart, jippie!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0