Är. Det. Ett. Skämt?

Alltså... hjälp. Först trodde jag att det var reklam för en skräckfilm eller något annat rysligt vars syfte var att skrämma barn (och mig). Ju längre jag tittar, desto otäckare blir det. Blicken, den oskyldiga fasaden, den spöklika stämningen. Vad-i-hela-fridens-namn är det här för otäckt de visar på prime time frågade jag mig själv? Jag blir livrädd! Jag vill byta kanal, jag måste byta kanal, jag får rysningar av obehag precis på samma ruskiga sätt som när jag såg The Ring.

Så visar det sig vara reklam för Apotekets skönhetsmärke Apoliva!! Vafaaan...? Vad menar dom? Är det ett skämt? Tror dom själva att det är vackert och konstnärligt? Inbillar dom sig att det är mysigt eller? Jag ska tala om en sak: DET ÄR DET INTE!

Är det bara jag som har reagerat på det här?

För er som inte sett den eller för er som har någon bredvid er inatt och tål att bli skrämda av en blick med mord och poltergeist, här är reklamfilmsjäveln:

http://www.youtube.com/watch?v=I4R1JMXFAg4


Kommentarer
Postat av: RJ

GAAAAAAAAHH!!! Jag har sen första gången jag såg den tyckt exakt samma sak.. fråga Alex! Hon är fan det läskigaste jag sett.. och det känns inte som om det var meningen när de gjorde reklamen. Det känns mer som om de ville fånga den typiskt nordiska flickan bara... vilket de INTE lyckats särskilt bra med. Jag ska fortsätta byta kanal innan jag sett mer än en sekund av den fruktansvärda reklamen.

2009-06-05 @ 10:53:39
Postat av: Storebror Acke

Uuuh, va? Hörrödu, har du länkat till fel klipp?

2009-06-06 @ 10:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0