Benjamin Buttons

- Mucho bra film! Se den. Och när ni ändå håller på med filmer, se Pink Panther 2. Man måste. Utan den är man blott en fjärt i rymden.

Och: Tack för fin information om däggdjur som kan simma. Tänk, man lär sig något nytt varje dag. Denna information var dessutom både lärorik och rolig. Jag ser framför mig en giraff som kämpar vid vattenytan med uppblåsta puffar på varje ben plus en på halsen.

Här kommer en till fun fact: Om man släpper ner ett russin i ett glas champagne så åker det upp och ner och upp och ner och upp och ner i all oändlighet... eller tills du har druckit upp. Jag har själv inte provat, det hör inte till vardagen att jag dricker skumpa. Men om någon inom en snar framtid ska korka upp en flaska bubbel, snälla prova, och återkom hemskt gärna för att berätta om resultatet.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det räcker att man tar mineralvatten Josse..;)

2009-06-14 @ 12:07:53
Postat av: Idoido

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA!!! :D

2009-06-15 @ 22:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0