Gäsp





Ungefär sådär trött känner jag mig, imorse när klockan ringde klockan 05.45 trodde jag återigen att det var ett skämt. Ganska kul att jag alltid tror att alarmet skojar, det är inte en så realistisk tanke. Eftersom jag slutar 13 denna vecka hann jag både flytta lite från Vikingagatan igår och ligga i solen med min bok, och somna lite, tills jag vaknade av världens största myra i armhålan, huuu.

Igår fick jag reda på att jag ska vara utflyttad ikväll, så idag efter jobbet ska jag direkt till Vasastan för att göra en sådan där härlig flyttstädning. Att städa är inte min favoritsysselsättning, mrn det kommer bli sjukt skönt när det är klart och överstökat. Resten av veckans eftermiddagar ska jag ägna åt roliga saker! Jippie!


Jag har funderat på några ytterligare saker... Varför vill man bli
-Anticimexarbetare?
-Begravningsentrepenör?
-Obducent?
-Gynekolog (som man)?

Mest fundersam är jag över sistnämnda.

Kommentarer
Postat av: Storebror Acke

Cash is king :)

2009-06-30 @ 12:56:10
Postat av: Josefine

Gynekolog kan väl inte vara så bra betalt? ...Eller? Och anticimex? Naee den teorin håller inte Acke.

2009-07-01 @ 07:08:15
URL: http://josefineistorstaden.blogg.se/
Postat av: Svägerskan

Ärligt så undrar jag hur kul det är att vara kvinnlig gynekolog...

2009-07-03 @ 21:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0