Ut i solen nu för faan!

Nu slutar jag om en kvart, och jag hoppas att jag får gå hem då, för jag sitter mitt i att försöka få tag på en dam och att återkomma till en annan när jag fått tag i den första damen. Idag har det varit full rulle, vi har städat och organiserat här i receptionen hela förmiddagen, så nu hittar VI här i alla fall, det var sjukt rörit och oorganiserat innan. På eftermiddagen har jag hållt på och flängt runt här på olika uppdrag. När jag inte har gjort det har jag slappat men försökt att se upptagen ut.

Jag har glömt berätta om midsommarafton, nu ska jag i och för sig snart gå hem så det får bli den korta versionen. På dagen lekte jag med min underbara Ida, vi hade en liten romantisk lunch tillsammans med sill och hela baletten. Framåt eftermiddagen begav vi oss till Mosås där det var stor fest med grillning, jordgubbar, alkohol, utomhusbadkar, regnrockar och cykelhjälmar. Riktigt rolig kväll!

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0