Bad neighbourhood

Sommarlovet och arbetslösheten har börjat med varken lov eller arbetslöshet. Igår tjänade jag pengar på ett mycket givande jobb, jag inventerade på Åhléns. Vad gör man inte? Idag var jag dessutom i jävla Hallunda, där jag blev skrämd 2 gånger. Lyckligtvis var det sista gången jag någonsin behövde sätta min fot där. Här om dagen hörde jag på nyheterna att någon gubbe skjutit i backen för att han blivit irriterad på några ungar som spelat fotboll utanför hans hus. I Hallunda. Anger management, kan det vara något? Idag berättade en av ölmage-träningsoverallsgubbarna att en 22-årig tjej blivit knivmördad för ett par dagar sedan. I Hallunda.

Efter skräckområdet var jag på intervju för ett eventjobb nästa vecka som går ut på att informera folk om en ny snus-sort, något kontroversiellt kanske. Men kul.

Nu ska jag återgå till ”Girls of Playboy Mansion”. Jag vet inte vad det är, men jag gillar programmet. Jag vet verkligen inte varför.

Men först har jag en fråga. Jag kanske trampar på någons tår här, men i så fall vill jag ha ett svar! Hur kan man som vuxen människa inte vara kapabel att simma? Hur är det möjligt? Detta är alltså en ren och konkret fråga. Inte ett hån. Jag vill verkligen veta.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Ännu konstigare om man tänker på att nästan alla andra djur kan simma redan från födseln, till och med grisar, kameler, igelkottar och strutsar. Det är näsan bara vi och girafferna (för lodräta) som inte kan.



Bra blogg det här. Ha det bra!

2009-06-07 @ 23:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0