Välkommen till R*********, Josefine

Så svarar jag när det ringer hit, till vårat trådlösa head set. Trådlösa. I only say wow wow wow. Men det är ingen replik jag kommer hinna bli trött på, det ringer kanske 4 gånger om dagen.


Det kändes inte så okej imorse när mobilalarmet ljöd klockan 06.20, det kändes lite sisådär. Lite på grund av att jag inte fick så många timmars sömn som jag hade tänkt inatt. Jag sov ensam, och precis när jag skulle lägga ned huvudet på kudden fick jag en intuition att titta under den av någon anledning. Där hittade jag en silverfisk!! Jag blev lite panikslagen inombords, men som tur är så är jag (tro det eller ej) inte rädd för dessa utomjordiska varelser. Men ändå! Paraniod som jag började bli inbillade jag mig att de var allierade och var ute efter mig så jag satte igång en jakt på fler, eller på silverfiskanpassade ritningar på min hjärna som de små jävlarna hade ritat  av och planerat att angripa. Jag tittade under madrassen, under lakanet, under de andra kuddarna. En till!! En till liten jävel hade äckligt korvat ihop sig på baksidan av en kudde. Vafan är det som försiggår? frågade jag mig själv. Jag gjorde slut på deras liv genom att spola ner dem i toaletten och försökte sova, men låg istället och stirrade och funderade på vad som händer när en silverfisk kryper in i ens öra när man sover. Jag sov inte särskilt djupt, och vaknade ca en gång i timmen och undrade om de döda silverfiskarnas släktingar nu var ute efter mig, dubbelt så mycket som de var från början. Huuuh

.


Kommentarer
Postat av: RJ

Waaay too lite för dig att göra om dagarna märker jag :)

2009-06-23 @ 11:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0