Vaniljdrömmar...

Åfyfan vad gott det är med kakor, jag älskar kakor. I love kakor, mmmmm, kakor! Det är ju så fint med en liten kaka, eller två... eller som denna eftermiddag: tre. Jag beter mig som en tjockis ibland när jag ser kakor; jag kan inte behärska mig, kan inte hålla fingrarna i styr. Måste. ha. en . till. kaka. Glufs glufs. Idag har jag även druckit mycket kaffe! Jag känner det i huvudet, det spritter lite i mig, känner mig lite sådär jobbigt pigg och energisk. Men det är för att jag ska vara pigg ikväll och slippa den där personlighetsförändringen och bli kvällstrött bara för att jag låtsas att jag numera är en morgonmänniska.

Aah, nu hände det en miljard saker på en och samma gång, jag blir galen och stressad inombords. To much responsibility på lilla mig. Men så blir det lugnt i en halvtimma, och då tar jag fram min medhavda bok "The Dirt" av Neil Strauss, en bok om Mötley Crüe, mycket bra bok. Boktipset. Nanananana nana (eller hur den låten gick).

Idag ska jag ut i eftermiddags-kvälls-solen efter jobbet. Planen är att lägga mig på Gärdet och suga i mig dagens ranson av solstrålar. Jag vill inte vara kontorsblek!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0