...

Här sitter jag och har extremt tråkigt. Precis som det brukar vara i receptioner på sommaren så är det totalt dött här just nu. Men jag kan inte göra något annat, för jag måste sitta och vakta telefonen och dörrklockan som ringer sällan. Men jag klagar inte, nejdå. Pengar måste man ju ha. Men förra sommaren kunde jag i alla fall spela spel och titta på The Hills på datorn (som jag inte ens skäms för eftersom det typ inte fanns en enda arbetssyssla att utföra), men denna dator har inte flash inte. Och jag är inte den som går runt och installerar saker på jobbdatorer. Min bok "Den förlorade Symbolen" av Dan Brown har jag med mig, men eftersom det ändå ringer då och då och kommer in folk titt som tätt så kan jag inte koncentrera mig på den heller. Vad ska jag göra? Jag blir lite smågalen! Alla dagstidningar är redan lästa, mailen är kollad, skrivbordet är städat 3 ggr, och jag är inte ens kissnödig. Vad ska jag göra? Jag skulle verkligen bli jättetacksam om någon tipsa mig om hur jag kan roa mig de resterande två timmarna, och under hela morgondagen. Gäsp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0