SOMMAR igen... fortfarande?

Hej igen. Nu känner jag mig mycket gladare för nu har flera sagt "trevlig helg" och lett mot mig. Det är det enda som behövs för att man ska må bra - trevliga människor! Det påverkar sjukt mycket hur folk i omgivningen är. Nu kom jag även att tänka på att om en timma slutar jag och då kommer jag vara i stort sett ledig i två veckor framöver! JIHOOOO! Sedan börjar skolan igen, och ja det blir nog ganska kul, jag tror ju trots allt att jag föredrar att plugga framför att jobba just nu. Jag får hoppas att den inställningen ändras om ett år.

I helgen kommer mamsilams och pappsilaps på besök för att gå på finmiddag imorgonkväll (lagad av mig, J, broder och P). Mamma som fyllde jämnt (jag avslöjar inte vilken jämnt) i juli fick det i present av oss, en sjudundrande middag med pompa och ståt! Så helgen bli sådär mysigt familjär, jag gillar det. Det kryper liksom mys-rysningar i mig när jag tänker tillbaka på sådana stunder. På dagen imorgon ska jag och damerna desstutom lyxa till tillvaron med att gå på manikyr. Jag känner mig åtrerigen sådär härligt tillfreds med livet. Mums vad lycklig jag känner mig när jag tänker på min stundande ledighet och att solen är tillbaka!!

Trevlig helg på er alla barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0