Gräsänka

Karln har just gett mig sin sista kram på nästan fyra dagar och forit till Örebro över helgen och det känns redan lite tomt. Det liksom ekar här hema nu trots våra 34 kvm och jag saknar redan den fantastiska doften. Men så tänker jag på de gånger vi sade hejdå och visste att vi inte skulle ses på fyra månader, då känns inte längre torsdag-söndag så tufft och jag säger åt mig själv att sluta larva mig. Men det är ju alltid ett fint tecken att sakna varandra!

Planerna att försöka festa i helgen gick sådär då det visade sig inte vara någon som var lika sugen som jag, men på något sätt ska jag nog se till att ha trevlans ändå. Kanske får jag våldgästa brorsan eller så. Nu ska jag i alla fall sätta mig ner och läsa Freud, sedan ska jag till skolan.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0