HEJ!

...Jag får ropa det nu! För jag kom fram till Örebro bara en och en halv timma för sent, ungefär vad jag hade förväntat mig. Jag tog till och med lite proviant på vägen, vilket kom till nytta då tåget stod stilla i en timma mellan Mjölby och Enköping. Och jag var inte det minsta arg på SJ. Men det var ju ingen ko på isen (ett uttryck jag fick lära mig igår, det betyder visst att det inte är bråttom).

När jag kom fram möttes jag av en go Ida och en god turkey-sub på Rosalies Deli, mööööms! Igår kväll mötte jag upp den där Ida igen för att pimpla lite vin på Lilla Örebro, och hade en fantastiskt trevlig kväll! ...Som avslutades i snöhögar och på(!) snöbeklädda buskar. Det var ju så kul med snö ända upp till midjan, riktigt så mycket har vi inte i Stockhom och Malmö. Man måste ju passa på. Och tursing var väl det för idag när vi gjort så många olika friluftsplaner så börjar det viss töa och småregna lite. Där sprack allt som hade med vintersporter att göra. Så nu sitter jag här och ska snart slå upp pluggboken och väntar på att få lunch av päronen (det är för härligt att vara hemma och hälsa på), sedan ska jag återigen träffa Ida för en fika på stan!

Ikväll står familjemys på schemat, då även brorsan och miss P kommer hit över helgen. Bra dag helt enkelt!

Imorgon blir det FEEEEST!


Kommentarer
Postat av: Elin

"Det var på fisens mosse" haha..

2010-02-26 @ 13:15:16
Postat av: Marcoo

Saknar er mina tjejor! hoppas du hade en super helg hemma i oret!!krami kram!!

2010-03-03 @ 03:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0