Sthlm Quality Outlet

Vad kul det ska bli med snöstorm, eller hur. Jag är inte alls trött på vintervädret nu. Vårsol, vad tråkigt... Nu är det 18.9 grader i lägenheten och mina fingrar har lite svårt att röra sig över tangentbordet pga frys-stelhet.

Här om dagen var jag och J på Ikea i Barkarby, vilket gjorde att jag hade lite svårt att inte kika efter finfina priser på Stockholm Quality Outlet som ligger där. Tyvärr var jag inte på shoppinghumör så jag orkade inte lägga ner något krut på att anstränga mig, men jag hittade ett par Vagabond-skor som fick mig att inse att det finns ett ljus i tunneln, det finns något som heter VÅR, och så småningom kommer den hit, tro det eller ej! Därför var jag tvungen att köpa dessa underbara skor som jag kan titta på och få en liten påminnelse om ljusare tider (bokstavligt talat). Dessutom kostade godbitarna 99 kronor!



Jag älskar att skoja till lite halvtrista kläder med färglada skor, solglajjer, väska eller så. Mums vad fint det ska bli med vååååååår!

Idag ska jag plugga, försöka läsa i stort sett hela dagen lång. Sedan ska jag hem till brodern och Miss P för en slapparkväll. Hoppas jag inte blåser bort eller tappar bort mig i det omtalade snökaoset på väg hem ikväll.

Nu ska jag ta en varm varm varm varm dusch så kanske jag tinar lite. Sedan ska jag tända värmeljus överallt och dricka te, det borde göra susen i skitkylan!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0