Ta det piano...

Jag kommer bli så stark! Idag har jag tränat, igen. Mäkta stolt, jahaja! Beach 2010, här kommer jag och jag ska brotta ner alla med mina nya supermuskler! Dessutom köpte jag idag på PrisXtra en påse NATURGODIS, inte riktigt godis! Den du! Det ska jag snaska på när jag pluggar för att få lite energi är det tänkt. Sådärja, duktig OCH nyttig! Inte för att jag känner att viktnedgång är mitt mål, men det skadar ju aldrig att vara snäll mot kroppen, jag har ju trots allt tänkt vara snygg även resten av livet ;)

Jag har just druckit lite öl. En kompis till J var här ikväll och vi lekte mexikansk afton med fajitas och Corona. De gick vidare för en onsdagsöl ute på lokal och jag stannade kvar hemma och diskade. Och nu sitter jag här lite sådär mysig som man känner sig efter två öl.

Gnäll: Elefantkvinnan på våningen över dammsuger IGEN, vilket hon verkar göra två gåner i veckan, något som övergår mitt förstånd och nästan till och med stör mig lite. Bara för att mammorna säger att man bör dammsuga en gång i veckan behöver ite det betyda att man faktiskt gör det, i alla fall inte vi under 30. Där sätter jag min dammsugargräns.

Hurra: Imorgon börjar skolan 16.00 vilket betyder SOOOOOOVMORGOOOON!! Min favorit! Även om jag inte har för plan att sova bort halva dagen så är det sååå skönt att åtminstone känna att man inte måste gå upp före sju. Hipp hurra för sovmorgon!

Nu ska jag ägna resten av kvällen till min käraste ägodel, pianot. Jag ska just till att lära mig min nya favoritlåt (förutom Alicia Keys "Try sleeping with a broken heart"). Den är med i min fjortisfavvofilm New Moon. EN fruktansvärt vacker låt. Ja vacker är rätt ord. Lyssna, njut och längta tills jag har lärt mig den:

http://www.youtube.com/watch?v=4W4CPQFoF8A

Mmmm visst är den fin?

Kommentarer
Postat av: Storebror Acke

Bra att du sköljde ner naturgodiset med två öl :)

2010-02-14 @ 19:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0