Godis och religion, det är vad som gör folk galna!

Jesus Crist! Jag ångrade mig just. Alldeles nyss skrev jag ju att godis har en rolig effekt på folk. Jag ändrar till att godis har en otäck effekt på folk. Godiset tog slut nyss, och jag hade sparat undan två st "Hemkola" eftersom de ligger i papper och därmed saknar äckliga baciller, och så tänkte jag att jag kanske skulle kunna få njuta av dem lite senare, så JA jag paxade dem och jag står för det. Det är ju ändå jag som sitter här bredvid påskägget hela dagen och det fanns typ 20 st Hemkola. Så gick jag på toaletten. Som ligger 10 meter bort. När jag kom tillbaka står två personer och mular. Fastän jag lagt det tomma ägget bakom receptionsdisken, under en bordsskiva. Där låg även mina två Hemkola. Min hökblick såg det söndertrasade Hemkola-pappret i glufsarnas händer. Jag kunde inte låta bli.
"Jaså, ni hittade de sista godisarna" sade jag lite skämtsamt.
"Ja, vi såg dem ligga där under... eh var det dina som du sparat eller?"
"Nejnej jag lade bara undan allt för dagen", sade jag och vågade inte erkänna att jag paxat. Trots att det är bra mycket mer okej än att gå in bakom disken så fort jag lämnar stället, och länsa!

Och det här är alltså vuxna människor vi pratar om. I kostym! Herremingud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0