Happy Saint Patrick's Day

Tjena mittbena! Just nu sitter jag på mitt fina extrajobb och har för tillfället ingenting att göra, och passar därför på att uppdatera alla som undrar hur jag har det. Jag undrar också hur alla har det, men det är ju för bövelen bara Elin som håller mig uppdaterad. Om du sitter och trycker på en blogg som jag är omedveten om, var inte blyg att dela med dig av den!

Ikväll blir det drag. Jag, min pojke, en Ren och två karlskolar till ska leka att vi är på Irland och fira Saint Patricks Day på en irländsk pub. Det gör man tydligen med bravur genom att dricka grön öl. Dessutom måste man ha grönt på sig, och har man inte det så ger man andra rätten att nypa en! Värsta kul!

Men först ska jag sluta jobba om en halvtimma och gå hem och lägga mig i ett mörkt tyst hörn och blunda, och försöka få ett slut på min groteska huvudvärk. Varför har jag ont i huvudet?? Jag har nästan aldrig huvudvärk. Jag nöjer mig inte med att bara rycka på axlarna och säga "vad tokigt med huvudvärk", nej jag vill veta varför!! Speciellt när det är en sådan bankande jävulsk värk som gör att jag måste gå runt och se ängslig ut. Det känns lite bättre då bakom ögonbrynen.

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0