Helgen: 10 p

Trots våra överdrivet skyhöga förväntningar inför vår efterlängtade fest i lördags så blev den en sjudundrandes höjdare! Underbara brudar och feststämning på topp, det kan inte bli bättre! Och nu längtar jag redan till nästa gång, som förmodligen redan blir i påsk! Utöver ferrefesten så får faktiskt hela helgen 10 poäng, för jag hann även med både familjemys och kompismys denna gång. Lunch, vinhäng, fika och shoppingtur hann jag med med min lilla långa Ida och fredagsmys med familjen. Sjukt nöjd över min helg med andra ord. Och ändå lika nöjd att vara tillbaka igen, för här hemma fanns ju min lilla söta herre som väntade på mig.  

 

P.S. I lördagskväll gjorde jag årets första (och förhoppningsvis enda) is-vurpa. Dock vet jag inte om den är värd att räknas i och med att det var både high heels och vin inblandat. Och det var sjuuuuukt halt i Örebro. Faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Elin

Men just ja, det hade jag glömt hahaha, hur gick det efter vurpan? Blåmärken?

2010-03-03 @ 22:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0