Sol-eufori!

Underbara sol vad jag älskar dig! Ord kan inte beskriva hur glad jag blir i kroppen av solsken och värme. Yeeees! Äntligen! Jag är så lycklig!

 

I helgen var ju mams och papps på besök, så det har blivit en hel del god mat, vin och fika. I lördags satt vi på filtar i Tessinparken och drack kaffe och rosé. Undebart, underbart! Igår söndag åkte vi i samlad trupp till Hammarby Sjöstad för att ”strosa runt” sådär som man gör när mamma och pappa är och hälsar på.

På onsdag styr jag vägen mot Örebro. Broder Den äldre ska nämligen gifta sig på lördag så då blir det familjekalas igen. Hela helgen blir nog mest till en familjehelg då hela familjen är samlad. Men nästa helg ska istället firas med mina kära Örebro-vänner eftersom Marika fyller 25, wohoo!

 

Nu ska jag hålla alla mina tummar och stortår och hoppas att min älskade älskling Solen bestämmer sig för att stanna kvar i landet, for ever and ever. Annars flyttar jag. Till något land som har 365 soldagar.

 

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0