Kanske en h-h-hund...

Då har man varit på sin livs första färjetur. Det var en hel del …intressanta människor på båten som jag inte kunde låta bli att gapa när jag tittade på. Men om man bortsåg från dem och deras kareokesång hade jag riktigt trevligt med pojkens släkt.  

Idag har jag jobbat, och för ovanlighetens skulle inte haft en lugn stund! Jag som hade tänkt plugga lite under arbetstimmarna, nu får jag sitta och läsa artiklar ikväll istället. Men jag klagar inte, det är ju trots allt inte alla som har privilegiet att plugga på extrajobbet.

I veckan är det bara plugg och jobb inplanerat. Nu har B-uppsatsen startat igång, så nu blir det skriva skriva skriva skriva, fundera fundera fundera, skriva skriva skriva, analysera analysera och så skriva lite mera. Jag kanske borde berätta om ”Kroppen som pedagogiskt verktyg”-kursen jag var på i torsdags och i fredags förresten, det var en närmare bestämt annorlunda upplevelse. Men det hinner jag nog inte nu för nu ska jag snart packa ihop receptionen för dagen och ge mig ut i det vedervärdiga regn-och-blåsvädret. Jag återkommer imorgon och berättar och Dans och Clownhögskolan.... eller var det Cirkus?


Förresten! Snart är det jul! Bara för det kommer här en väldigt fin juldikt:

 

Min jul ska vara kul, min jul får inte vara ful

Som påsken den är gul, ska min jul vara kul

Snön den ska vara vit, och är den gul har någon pinkat på den. Kanske en hhh-hund.

 

Hahaha något som är bekant kanske? Yeees, snart är det dags att titta på alla avsnitt av Sunes Jul! Förutom de tråkiga avsnitten där bara tråk-Sune är med. Det är ju som vi alla vet Håkan och Rudolf som gör hela serien (och filmen)! Jag längtar så till första avsnittet. Stilla naaaaatt…


Kommentarer
Postat av: Elin A

hahaha, vad roligt :D Sunes jul slår ju allt!

2010-11-16 @ 14:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0