Stilla Natt...

Idag är det exakt en månad kvar till självaste julafton, och inte förrän idag, passande nog, har det börjat krypa upp på mig. Jag har nyss varit i Sollentuna Köpcentrum på klappjakt med storebror, och där var det juligt. De spelade till och med julmusik i en butik. Det kändes visserligen inte helt rätt, man vill ju inte tröttna. Men i helgen är det advent, och jag funderar på att överdriva lite. Och bara köra igång stenhårt med lite för mycket av allt. Det är ju ändå bara fyra veckor kvar då, och man vill ju hinna med allt. Hmm. På söndag ska jag slå på julmusik. Pynta, baka, pyssla. Jull jul strålande jul!

Imorgon är det "Rörelseanalys" på schemat, jag återkommer med rapport. Nu ska jag mysa i soffan och känna mig nöjd med mig själv, för idag har jag suttit på bibblan mellan 9-16 och uppsatsat, och kom hem från gallerian 20.45. Gosgos med min bästa gosefilt (alla borde ha en egen Chilli-filt!)
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0