Örebrohelg med alla de bästa tjejerna! Jihooo!

Hejdå Stockholm, Hej Örebro! De båda har ju sina fördelar ändå. Det är himlarns mysigt att komma till Örebro för en långweekend! Jag anlände igår kväll och gjorde jättesmaskig sushi med mina fina föräldrar.

 

Idag sitter jag och skriver på min nya hemtenta. Det är väldigt skönt med lite miljöombyte för pluggandet, och bra mycket skönare att sitta vid ett stort matsalsbord och blicka ut ur ett stooort fönster med utsikt över en solig trädgård! Lovely! Dessutom har jag min gosiga gulliga spinnande lilla katt i knäet. I skrivandets stund fes han just känner jag, lite synd. Det förstörde lite den mysiga stämningen vi jobbat upp han och jag. Men jag låter det gå, jag säger inget för då skäms han så. Doften går nog bort snart, den är bättre än människofisar i alla fall.

 

Ikväll ska jag till Elin för tjejkväll med plockmat, vin, Idol och MaryKay-föreläsning av allas våran Tessan! Underbar kväll skulle man kunna säga!

 

Imorgon kväll blir det trerätters, vin och snicksnack med Tessan, Ida och Sanna och kanske lite barhäng på det. Ytterligare en underbar afton! Jag känner mig så glad!!

 

Nu ska jag snart åka med J till IKEA för att köpa småsaker och till Chilli för att köpa filtar. Vi har spanat in de mysigaste filtarna någonsin på Chilli för ett tag sedan, alldeles lurviga är de. Nu gör det inget att det ska bli kallt ute. Jag kommer aldrig gå ifrån min filt.

 

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Marika

Åh va det ska bli trevligt ikväll!! som vi har saknat dig här! Och du, filtarna från chilli är heeeelt underbara,har en sån här hemma och den bär jag med mig överallt,jag och Simbis bråkar om den jämt =)

2010-10-29 @ 15:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0