SnurreSprätt

Igår satt jag och en klasskompis återigen hela dagen i skolan och skrev på vårt arbete. Sådär lagom fluffig som man är i huvudet efter en sådan dag kom jag hem (till ett tomt hem, är gräsis hela helgen) och satt ett tag och funderade på om jag skulle orka ge mig iväg till gymmet för att gå på Core. Egentligen inte tänkte jag, men insåg också att det är just då man SKA gå och träna. Så jag väntade ut tiden, slappade tills det var dags att gå. Gick dit. Undrade lite varför det inte var någon som väntade utanför salen eller i salen. Men jag gick ändå in och vankade fram och tillbaka mellan speglarna. När klockan var dags gick jag till receptionen för att dubbelkolla, varpå jag insåg att jag hade gått dit en timme för sent. Bra koll Josefine. Men det blev i alla fall ett gympass, det var i stort sett bara jag där, ingen annan går väl till gymmet halv sju en vardagkväll.

Jag tänker fortsätta berätta vad jag drömt om bara för att jag själv ofta tycker att jag drömmer ganska kul. Inatt skulle jag betala en massa tidningar (med bilagor) på Ica då gubben bakom mig drog sitt kort innan jag hann, bara för att vara elak. Sedan blev jag jätterädd för honom och hans son. Undrar varför man drömmer så konstigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0