Where the Wild Things Are

Jag blev just skälld på igen på jobbet. Jag blir lika gråtfärdig och rödblossig på kinderna varje gång. Trots att jag tyckte att jag hanterade situationen väl, jag frågade till och med kärringen hur hon tänkte när hon var så otrevlig mot mig. Men hon blev så paff av min raktframhet att hon inte riktigt kunde hålla med om att hon var otrevlig. Subba.

Ikväll är jag alldeles alleldes ensam, vilket känns ovant. Och en gnutta oangenämt. Men ändå lite mysigt på något vis. Det är ju ändå då man passar på att gotta sig i andra godsaker som får agera subsitut för ett mysigt sällskap, till exempel godis och tjejfilm. Jag tror att jag ska se "Where the Wild Things Are". Jag har varit jättesugen på att se den ända sedan den kom ut, den är ju baserad på en av mina favoritböcker när jag var liten! Men det verkar bara vara jag som läst den! Ingen annan som känner igen den?


Från filmen










Från Boken






Sedan tror jag att jag ska slå på stort och baka något, jag hittade ett undebart recept på na.se här om dagen på Oreos! Som är min favoritkaka!

Hej så länge!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0