Friday, friday, friday

It´s friday, friday, friday! Och här sitter jag återigen med frukosten i magen, kaffekoppen framför mig och väntar på att traska iväg till gymmet och försöka mig på mitt nya träningsschema som är ute efter mig. Sedan ska jag hem och packa väskan, och i eftermiddag går tåget till Örebro! Imorgon på Örebro Slott är det nämligen Ost- och vinmässa. Två goda ting på ett och samma slott, muuums!

Idag är det första april och jag är på helspänn hela tiden, jag tror inte på nånting dom säger på nyheterna. Och så går jag runt och funderar på hur jag ska lyckas lura någon. Jag vill gärna kalla mig själv för lite utav en lurifax, det är ju för roligt att luras. Däremot är jag väldigt dålig på det då jag är världens sämsta lögnare. Jag börjar svettas överallt, blir knallröd i ansiktet och skrattar nervöst när jag ska försöka mig på en lögn eller ett lur. Så ni behöver aldrig vara oroliga att jag ljuger för er. Men alla tips på bra aprilskämt är välkomna, jag vill verkligen lyckas med det omöjliga - att lura min älskling. Det är heeeelt omöjligt! Så fort jag försöker med minsta lilla skojfriska lurendrejerier med honom så genomskådar han mig direkt. Jag KAN inte låta bli att fnissa hysteriskt när jag har dragit av ett lur. Ljuga däremot skulle jag ju aldrig göra för någon jag älskar, det förstår ni väl! Men luras får man, om man säger strax därpå "hahahaha lurad!!". Om man nu lyckas, vilket jag aldrig gör. Så min dröm idag är att lyckas lura honom.  

Erkänn nu att det nästan är vår va? Ute på plätten utanför huset är det bara en liten liten snöklick kvar, men den delar faktiskt plats med ett gäng snödroppar. Blommorna alltså. Och igår hade jag på mig mina nya vårskor för att fira in våren! Idag ser det dock ganska trist ut. Men jag såg faktiskt att det ska bli jäääääättevårigt nästa vecka så jag håller hoppet uppe!

På söndag ska jag på treårskalas hos min lilla brorsdotter. Eftersom jag inte tror att hon läser min blogg så kan jag här hjärtligt avslöja att presenterna går i Hello Kitty-tecken. Inte bara för att jag själv tycker att det är snuttigt, eller för att Leia själv har fått dille, nej även för att det är det ENDA som finns på H&M:s barnavdelning.

Nu har vi haft alla våra intervjuer för uppsatsen, och ju mer vi skriver om det desto mer sugen blir jag på att jobba med rekrytering, så jag kanske är på rätt spår i alla fall... Nästa vecka påbörjas analysen. Det går bra nu kompis det går bra nu.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0