Have I told you what KISS means in swedish?

G´day mate. Idag uppskattar jag "ledigheten" lite mer än vad jag gjorde förra veckan. Igår jobbade jag ju 13-19 med att packa 500 goodie bags och sedan registrera gäster. Helt ok jobb för en dag sådär. Och imorgon jobbar jag 8-17 i den gamla hederliga receptionen.

Idag är jag däremot vad jag brukar kalla "ledig". Jag ska snart ge mig iväg och träna, och sedan ska jag plugga resten av dagen. Just nu sitter jag och njuter av att vara hemma kl 9.30 med kaffemuggen i handen och Nyhetsmorgon på. Å vad jag kommer sakna dessa vardagsmorgnar sedan. Men vem vet, jag kanske kommer sitta här och dricka morgonkaffet halv tio framför Lennart Modig dagarna i ända innan jag hittar ett jobb. Huuu.

Imorse gjorde jag en ovanligt mumsig smoothie. Lite mild lättyoghurt, en banan, en kiwi och frysta hallon och mango. Prova den om du är smoothie-gillare.

Hur underbar är inte den här? Alltså lille gullegubbens skratt i slutet. Han är så tossig. Jag skrattar lika mycket varje gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0