PÅSK!

PÅSKLOV! Underbart, härligt, fantastiskt! Jag har ju faktiskt jobbat både måndag och onsdag denna vecka, och när det är på ett sprillans nytt jobb (ett riktigt jobb!) så blir man bra slut i huvudet. Så detta lilla påsklov kunde inte komma lägligare.

Här kommer en kort resumé och planering innan jag bestämmer mig för om jag ska träna eller plugga innan vi åker till Örebro i eftermiddag!

Helgen var fabulös med finfint väder. Tessan var här i lördags och promenerade och hängde i solen, och på kvällen styrde vi upp grillfest och knölade in nio pers i lilla ettan. Väldigt lyckad dag och afton!

På mitt nya jobb har det gått jättebra. Det känns skumt och skitkul att det är ett riktigt jobb, som jag fått tack vare min utbildning! Igår genomförde jag en massa telefonintervjuer. Sjukt kul att vara på andra sidan av anställningsintervjuer helt plötsligt.

Idag åker vi bil med broder och tillhörande dam till Örebro för påskmys. Alla dagar förutom lördagkväll ska jag bara myspysa med familjen. Sådär härligt som man har när alla är lediga och härliga och det är sol och fint väder! Livet på en pinne. På lördag kväll ska jag följa traditionen och kalasa med damerna. Jag känner mig så nöjd.

I skrivandets stund säger väderkvinnan att det ska bli stråååålande väder hela helgen! Jag blir så taggad!! Packa vårkläderna!

Dessutom har vår handledare skrivit i mail "Ni är ju så gott som färdiga med uppsatsen!". Livet rullar på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0