Pluggdag

Idag är en hemmapluggdag, vilket är väldigt fint och passande eftersom det är storm här i storstan idag. Himla trivsamt känns det faktiskt att sitta här och titta ut på fåglar och små kaniner som då och då springer förbi fönstret, med en kopp kaffe bredvid datorn. Och det rullar på finfint med uppsatsen. Nu är vi inne på diskussionen och det liksom bara flyter på! Vi är sjukt bra på det här, jag och min pertner in crime måste jag säga. Sa jag att vi fick B på B-uppsatsen? Det bådar ju gott i alla fall inför denna uppsats, då vet vi att vi inte är ute och cyklar. Okej nu ska jag sluta vara skrytsam.

I eftermiddag ska jag ta tunnelbanan (inte gå, jag är för motion men extremt emot storm) till Fältan och fönstershoppa lite och köpa nödvändigheter. Typ strumpbyxor. Kul, eller hur. Inte så, men de jag köper går ju sönder hela tiden. Alltid på foten. Jag måste nog sluta fladdra med tårna när jag går. Men nu ska jag inte köpa Åhléns strumpisar längre, de är liksom inte svarta, de är med grådassiga har jag sett när jag har tittat på foton på mig själv. Bra att man inte inser det förrän då.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0