Underbart! Underbart!

Okej, jag har en väldigt rolig grej att berätta! Fast det är en sån där sak som mest är rolig för en själv, och nästan inte alls rolig att höra för andra. Lite som med drömmar. Det är ju så roligt att berätta om vad man drömt under natten, men ack så ointressant att sitta och lyssna på andras drömmar. 

Men nu ska jag berätta vad jag ska göra om två veckor. Jag skaaaaa.... (trumvirvel) TILL ITALIEN! Woohooooo! Jag och min älskling bokade flyg och hotell igårkväll! Åh jag är så lycklig! Jag fastnade verkligen för Italien när vi var där i somras. Italiensk maten, italiensk värme, italiensk glass, italienskt vin, italiensk öl, till och människorna är goa! Så om två veckor imorgon flyr jag från det här "Kan det bli vår nån gång eller?" till "Nejmen här är det ju sommar!". Lilla byn vi ska till heter Brindisi och ligger i stövelns klack, och ska enligt recensioner vara en myspysig by utan turister. Bara mysigheter! Jag är så lycklig!

För tillfället sitter jag i receptionen på gamla jobbet. Idag har jag fått en bulle, nästan som old times här, när jag hade en chef som gödde mig med bullar och glass titt som tätt.

Jag känner mig just nu alldeles sådär överväldigad. Imorgon händer en väldigt spännande sak som jag kanske berättar mer om en annan gång. På lördag får jag finbesök från Örebro av Tessan. Nästa vecka kanske det händer fler spännande saker, sedan är det påsklov som firas i Örebro med hela familjen. Sedan kommer en halv vanlig vecka, och sedan åker vi till ITALIEN! Efter det är det roligheter inplanerade nästan varje helg, och sedan är det SOMMAR! Man mår fint när man har så mycket härligheter på G!

PUSS på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0