Josefine - Rekryteringsassistent

Wohooo igen! Det går bra nu, kompis det går bra nu. Jag skrev ju igår att jag hade en spännande sak på G idag. Den spännande saker var en anställningsintevju för ett nytt extrajobb och fick innan jag gick därifrån veta att jag börjar på måndag! Ganska väntat dårå, eftersom jag skriver uppsats om hur man gör ett gott intryck på antsällningsintervjuer. Haha.

Detta jobb är mycket mycket mycket mycket bättre än mitt gamla jobb som receptionist :) Nu ska jag äntligen jobba med vad jag utbildar mig till. Jag ska jobba 1-2 dagar i veckan som Rekryteringsassistent! Aaah jag är alldeles lycklig. Underbart att äntligen få ett jobb jag verkligen vill ha, och inte bara för att få kosing. 


Kommentarer
Postat av: Marika

Stort grattis till jobbet fina vän och lycka till! Dem kunde inte ha fått någon bättre =) Kram

2011-04-18 @ 08:23:38
Postat av: Marika

Stort grattis till nya jobbet fina vän och lycka till!! Dem kunde inte ha fått någon bättre=) kram!

2011-04-18 @ 08:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0