Superduperhelg!

Neej nu har jag varit dålig på det här igen. Fy mig. Jag har liksom inte varit sugen på att skriva på ett tag nu. Jag kanske inte har tyckt att jag har haft några wow-upplevelser på lager att berätta om. Men det är ju trots allt de där små vardagskrusidullerna som är härliga. Minnen liksom. Som till exempel i helgen. Fifan vad trevligt och roligt jag hade. Jättemyspysig fredagskväll med lilla mamman och lilla pappan där vi alla stod för varsin rätt (jag stod för efterrätten, skräll) och satt vid köksbordet och pratade i flera timmar. Lördagen var awsome med mina gulliga gamla kompisar (inte så värst gamla, men de har funnits i mitt liv längst av alla vänner). Helt underbar kväll med lite för mycket gott att äta och dricka. Då undrar man varför vi inte ses oftare. Örebro, Stockholm och Söderköping ligger ju inte på tre olika kontinenter som vi verkat tro. TACK hur som haver för en fabulös afton!

Nu tar vi och dansar vårdansen tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0