TUSSILAGO!

Trots att man inte har haft en särskilt jobbig vecka så är det ändå bra skönt med fredag! Jaja, ni som blir bittra nu för att ni jobbar heltid och saknar pluggtiden, ni ska nog se att jag kommer ha lika mycket att göra som ni har om ett par veckor när vår analys ska sätta igång. Dessutom kan ni väl unna mig att ha några lediga dagar, för sen blir det inget mer sånt! Nu har jag sökt ett riktigt jobb till sommaren, som jag inte tänker berätta mer om. För det är nog ganska liten chans att jag får det, men man måste ju söka ändå! Så nu går jag på nålar konstant och är skitnervös att de ska ringa.

Idag är lite utav ett bakslag när det gäller framträdandet av den efterlängtade våren. Men jag fightar tillbaka! Jag plockade nämligen fyra små underbara tussilagos precis utanför porten igår, som enligt tradition får sitta i ett shotglas och lysa upp hela lägenheten. Dessutom köpte jag jordgubbar på Ica! Ha, in your face vintern!


Idag ska jag transkribera mera, det tar ganska sjukt lång tid att skriva ut entimmasintervjuer. Men nu ska jag ge mig ut i stormen och hoppas på medvind ner till gymmet.

 

Om det är någon mer än jag som har blivit lite småkär i låten i nya Heinekenreklamen, håll till godo, jag hittade den till slut:

http://www.youtube.com/watch?v=x5h-LAvQDCQ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0