Uppsats inlämnad!

Jag är så GLAD att det nästan är sommar nu!! Vinterjackan och mössorna är uppe på vinden, och vårkläderna är framme. Och SOLEN! Yeees! Det är såhär det ska vara! Inte mörkt och kallt i sju månader.

Den här veckan är en såkallad "ledig" vecka. Inget jobb och ingen obligatorisk skola. Däremot var jag på bibblan igår och lånade ett gäng böcker till en uppgift namngiven "speciallitteratur" som skulle göras någon gång under terminen. Såklart började jag denna vecka. Men jag knåpade ihop 4 sidor igår, och den ska vara på 5-10 sidor, så det är nemas problemas.

Nästa vecka är det opponering på uppsatsen, det blir spännande. Som jag skrev igår så har vi alltså lämnat in vår pärla nu! Jag är som jag tidigare nämnt nästan förvånad över hur lätt och smärtfritt det gick. För bara ett år sedan var jag livrädd inför det och trodde aldrig att jag skulle klara av att skriva en C-uppsats! Det verkade skitsvårt. Men nu är den klaaaar! Och det har faktiskt varit roligt att skriva den nästan hela tiden.

Nu ska jag sätta mig och läsa mina böcker till speciallitteraturuppgiften, sedan ska jag ge mig iväg till gymmet och bygga muskler!



För er som av någon anledning inte följer vår matblogg så kan jag tala om att jag i förrgår lade upp två nya recept, hemmagjord müsli och blåbärsscones. För den intresserade:

http://matvigillar.blogg.se/

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0